Rebelde en:
Baron Soontir Fel

Autor (Leído 782 veces)

Baron Soontir Fel
« en: Octubre 22, 2016, 11:55:35 am »

EduArdPc

• RLSB Member
  • 489
    • Instagram
    • Premios
Hola Rebeldes,

Tras mi reciente alta como piloto Rebelde, tengo en mente hacerme un traje de Baron Soontir Fel.

He estado mirando el CRL en inglés y creo que lo tengo todo...

Baron/Colonel Fel Costume Standards

Required Items:

1. X-Wing pilot Costume described herehttp://www.rebellegion.com/about_standards2.php?id=8851 with the following changes and additions:
  • a. Black flightsuit in the TIE/X-Wing pilot style with a 1'' to 1,5'' red strip running from where shoulder meets collar to wrist, and armpit to ankle on both sides. LO TENGO
  • b. the leg flare band holder is black or olive drab (black is prefered). LO TENGO EN VERDE
  • c. The flakvest can be white or light grey. LO TENGO EN BLANCO
  • d. The chest box is secured around the collar and the back with black or olive drab nylon/polypropylene/polyester straps (black is prefered) LO TENGO AUNQUE EN VERDE
  • e. The Comm Pad may be either the white X-wing version or the black TIE version. TENGO EL X-WING
2. Hair must be black/colored black and combed back in "widow's peak" style haircut. MI MUJER ES PELUQUERA...

3. Facial hair cut in "goatee" style or a consistent "five o'clock shadow." MI MUJER ES PELUQUERA...

Formal Requirements:
You must have at least one of the following items to be accepted:

1. X-Wing helmet with Baron Fel style decoration.  NO LO TENGO CON ESTA DECORACIÓN, PERO COMO ES OPCIONAL...
  • a. Black helmet has a Mohawk design and raised side panels as seen in the films.
  • b. White trapezoidal cap on the front of the Mohawk with the appropriate design.
  • c. Amber or dark grey colored visor covering the eyes (maybe be fixed or movable).
  • d. White chin cup with black elastic straps. Elastic straps should be fixed to the inside of the helmet.
  • e. Black weather stripping around the “ears” and neck borders.
  • f. Baron Fel paint scheme, including a red Rebel Birdie on the left side of the Mohawk and a doted red line on the Mohawk
2. Mini-flares on belt. LAS TENGO
  • a. A mix of filled and empty slots are okay.
  • b. Metal or other materials that, when finished, have a metallic silver appearance.
3. Accurate belt buckle on web belt, as described in the X-wing costume reference library. LO TENGO

Entonces... creeis que podría pedir el alta de este traje?

Puedes visitar mi cuenta de Instagram en https://www.instagram.com/galaxycruiser33

Re:Baron Soontir Fel
« Respuesta #1 en: Octubre 22, 2016, 01:23:40 pm »

Figrin D´an

• RLSB Member
  • 180
Ohhh y ese quien es, el cuñao del Wedge Antilles ????? :)
Primero era del imperio y luego Rebelde.....y el casco tendra que ser rebelde no?????

Byyyyyyy

« Respuesta #2 en: Octubre 31, 2016, 09:28:05 am »

Rojo Cinco

• Path Of Hope
  • *
  • 230
    • Premios
Pues me mola esta opción. Yo tb tengo muchas de las cosas requeridas.
Ganas de ver si lo consigues y fotos!!!

Edito: He estado mirando y me surgen 2 dudas:

- El chest es igual que el de piloto rebelde a nivel de colores de los botones (en el foro de la central he visto que en muchos los botones son sólo negros y rojos...)
- El mono puede llevar el logo Imperial o es sin logo. He visto altas con ambos casos, pero eso de que tenga el símbolo imperial me suena un poco raro...

« Última modificación: Octubre 31, 2016, 06:03:10 pm por Rojo Cinco »
Red Five standing by

« Respuesta #3 en: Noviembre 02, 2016, 09:33:07 am »

EduArdPc

• RLSB Member
  • 489
    • Instagram
    • Premios
El tío este tiene el alta con el traje de la 181 (incluyendo logos imperiales), y el chestbox lo único que cambia son los coloresde 3 botones...

http://www.forum.rebellegion.com/forum/costume.php?mode=edit&a=9655&bu=coslist.php%3Fview%3Dlmo&bl=Back+to+applications&sid=d059e17969317abbad89cb9cb8b33a14

Puedes visitar mi cuenta de Instagram en https://www.instagram.com/galaxycruiser33

« Respuesta #4 en: Noviembre 03, 2016, 09:45:23 am »

Amon-Chakay

• RLSB Member
  • 316
Pues creo que ya lo tienes!

Aunque molaria que pudieras tener el casco en negro xD
There is no Dark Side, nor a Light Side,
There is Only the Force.
I will do what I must to keep the balance,
The balance is what keeps me together.